2017. július 16., vasárnap

DIÉTÁS STEFÁNIA SZELET


Folytatom a diétás ételek készítés, igaz csak magamnak.
A hétvégén stefánia szeletet csináltam, de a férjemnek sertéshúsból zsemlével...magamnak pedig csirkemellel, természetes zsemle nélkül.

0,55 kg csirkemellfilé
1 tojás
só, őrölt bors, fűszerpaprika,
5 dkg vargánya gomba
1 nagy cikk fokhagyma

2 főtt tojás

Pici kókuszolaj a tepsi lekenéséhez.

A csirkemellet ledaráltam.
A fokhagymát lereszeltem.
A tojással, a gombával és a fűszerekkel együtt elkészítettem a masszát.

A tepsit lekentem kókuszolajjal.
A massza felét a tepsi közepén hosszában elterítettem.
A főtt tojásokat kettévágtam és a húsra pakoltam majd a maradék masszát ráraktam, rudat formáltam belőle.
Alufóliával letakartam.

A gázsütőm 5-ös fokozatán 45 percig sütöttem.



A harmadik képen az látszik, ahogy vinni fogom majd a munkahelyre különböző körettel. Holnapra sütőben sült rántott cukkini lesz hozzá.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése