2017. május 13., szombat

ZABPELYHES TOJÁSRÁNTOTTA


Az egyik kolléganőmmel, aki szakács, elhatároztuk, hogy egészségesebben fogunk táplálkozni. Napi étkezésünk során számoljuk a kalóriát, szénhidrátot, fehérjét és a zsírt. Az  energiaértéket én próbálom  1200 kcal felé nem vinni, a szénhidrátot pedig 100 grammra vagy az alá csökkenteni.
Titkos vágyunk, hogy fogyjunk is egy kicsit!!!
Ha majd lesz egy pár kg mínusz azt örömmel meg fogom írni.

Sok-sok keresgélés után rátaláltam egy olyan weboldalra ahol nagyon jó diétás recepteket olvastam.

A mai reggelim is erről az oldalról van.

3 db tojás
3 dkg zabpehely= 3evőkanál
fél evőkanál napraforgóolaj
só, őrölt bors 

zöldségek

A tojásokat elkevertem a zabpehellyel, sóztam, borsoztam.
Az olajon megsütöttem.

Bármilyen zöldséggel ehetjük.

Kenyeret nem ettem hozzá, hiszen a reggeli szénhidrátot megkapta a szervezet a zabpehelyből.






Tápértéke zöldségek nélkül:
  • 405 kalória
  • 20 gr. fehérje
  • 20 gr. szénhidrát
  • 27 gr. zsír
Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

Jó étvágyat!

Piroska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése