2016. március 28., hétfő

JOGHURTOS-TEJSZÍNES SZELET



A húsvétra sütött puncs szelet nagyon fogyott, ezért még sütni kellett valamit.
Azért esett erre a választás, mert tényleg nagyon hamar készen van, és húsvét vasárnapján már nem akartam sokat foglalkozni a sütéssel.
Készítettem egy piskótát, a tejszínt felvertem, belekevertem a sárgabarackjoghurtot, kidíszítettem, pihent egy kicsit a hűtőben és már lehetett is enni.

4 tojás
8 dkg kristálycukor
8 dkg liszt
1 kk. sütőpor

4 dl tejszín
2 cs. habfix
4 dl sárgabarackjoghurt, Danone

A tojásokat a cukorral felvertem, óvatosan beleforgattam az átszitált sütőporos lisztet.
A tortaformát kibéleltem sütőpapírral, beleöntöttem a habot.
A gázsütőt 4-es fokozaton ekkorra már előmelegítettem és 30 perc alatt megsütöttem a piskótát.
Lehúztam a sütőpapírt róla és a rácson kihűtöttem.

A tejszínt elkezdtem felverni, majd hozzáadtam a habfixet.
Amikor már felverődött kisebb fokozaton hozzákevertem a joghurtot.


A piskótát visszatettem a tortaformába.
Rákentem a habot.
Megszórtam decorcukorral.
Betettem a hűtőbe és pár óra múlva már lehetett is szeletelni.



Facebookon ITT csatlakozhatsz hozzám.

Jó sütögetést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése