2016. február 7., vasárnap

TÖLTÖTT BURGONYA


A mai ebéd rántott hús volt és ehhez kellett valami köret.
Az biztos volt, hogy burgonya lesz, csak bármire gondoltam már unalmasnak tünt.
Ekkor jutott eszembe ez a recept. Vagyis csak az volt biztos, hogy a burgonyát megfőzöm, kivájom a belsejét és megtöltöm valamival.
Az, hogy mivel töltjük meg az már a mi fantáziánkon múlik és persze azon, hogy mi van a hűtőnkben.

4 db nagy burgonya
2 dkg vaj
1 db tojás
3-5 dkg sajt
bármilyen maradék felvágott

A burgonyát megpucoltam, hosszában kettévágtam és sós vízben megfőztem.
Kiszedtem a vízből és amikor már hűlt egy kicsit akkor kikapartam teáskanállal a belsejét.
Megsóztam és tettem bele egy kis kocka vajat.
Közben a tojás felvertem, megsóztam és belekevertem a kis kockákra vágott sajtot és felvágottat.
Megtöltöttem vele a burgonyákat és reszelt sajttal megszórtam a tetejét.
Előmelegített sütőbe tettem és szép pirosra megsütöttem.


Nagyon finom volt.

Facebook oldalamhoz ITT csatlakozhattok.

Jó étvágyat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése