2016. február 7., vasárnap

FEKETE ERDŐ DESSZERT


A utóbbi hétvégeken mindig fánkot sütöttem. Túrófánk, képviselőfánk és kelt tésztás fánk, minden hétvégén más és más.
Még a csörögefánk lett volna hátra, de most inkább valami krémeset kívántunk.
Volt itthon fekete erdő pudingpor és ezért készült el ez a desszert.

10 dkg babapiskóta
1 cs. Haas pudingpor, fekete erdő ízű
5  szem édesítőtabletta
4 dl tej
2 ek. porcukor
2 dl meegle habtejszín
1 marék mazsola
fél üveg meggybefőtt

A pudingport a tejben simára kevertem.
Hozzáadtam az édesítőt és sűrűre főztem.
Letakartam folpackkal, hogy kevésbe keményedjen be a teteje.

A tejszínből a porcukorral kemény habot vertem.

A meggybefőttet kimagoztam.

Az üvegtál aljára babapiskótát raktam.
Szórtam rá mazsolát.
A  puding harmadát rátettem.
Szórtam rá a meggybefőttből.
A tejszínhab harmadát is rákentem.
Ezt még kétszer megismételtem.
A megmaradt meggyet még a tetejére raktam.

Beraktam a hűtőbe.





Finomak ezek a pudingporok, vásároltam már tiramisu és amaretto ízűt is.

Ajánlom, hogy előtte való nap készítsétek el, mert nekünk nem puhult meg a piskóta benne. Persze tudtam én ezt, de ebéd után csak meg kellett kezdeni!!!!!

Facebook oldalamhoz  ITT  csatlakozhattok.

Jó étvágyat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése