2012. december 29., szombat

CSAVART SÓS SÜTI

piroskonyha
Ezt a sós csavart sütit annyira szeretjük, hogy nem tudnék annyit készíteni, hogy el ne fogyjon.

Hozzávalók:

fél kg fagyasztott leveles tészta
2 tojás
5 dkg reszelt sajt
lenmag, szezámmag, köménymag,

Fagyasztott  -0,5kg-  leveles tésztát kiolvasztottam.
Vékonyra kinyújtottam. Gondolatban ketté osztottam és az egyik felét megkentem tojással. Reszelt sajttal és lenmaggal megszórtam.
A tészta másik felét erre ráhajtottam és rányomkodtam egy kicsit.
Ismét megkentem tojással és megszórtam a magokkal.
Vékony csíkokra vágtam.
A tepsibe sütőpapírt tettem és beleraktam a csavart rudakat.
Mielőtt a tepsibe tettem volna csavartam rajta 3-4-et.
A gázsütőt a legnagyobb fokozatán előmelegítettem és kb. 10-15 perc alatt megsütöttem.



Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése