2019. április 20., szombat

Nyuszikeksz




Cuki nyuszikekszek készültek, meghozták a húsvét hangulatát.

Úgy kezdődött, hogy vásároltam egy nyuszi formát. Itthon vettem észre, hogy nekem már van ilyen!! Igy jártam, most már kettő van belőle.

25 dkg liszt
10 dkg lágy vaj
csipet só
1 tojás sárgája
2-3 dkg dw stevia-eritrit
citromlé, amennyivel összeállt a tészta

Az elkészült tésztát fél órára a hűtőbe raktam.
3 mm vékonyra nyújtottam, kiszaggattam és 170-180 fokon 10 perc alatt megsütöttem.
Mielőtt a sütőbe kerültek egy golyóstoll végével szemet varázsoltam nekik.

Amikor kihűlt az alját csokival bevontam.

90 gramm étcsokit 2 dkg vajjal vízgőz felett felolvasztottam és a kekszek aljára kentem. Csokis oldalával felfelé egy tálcán a hűtőben megdermesztettem a csokit a kekszeken.


Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

Piroska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése