2015. március 19., csütörtök

TEJES KIFLIK


A mai nap sütöttem egy édeset -torta- és egy sósat.
Kiflivel még nem próbálkoztam, de naaaaagyon finom lett.

25 dkg liszt BL55
1,25 dl víz
1,25 dkg élesztő
0,5 kk. kristálycukor
1 dl tej
1 kk. só

A cukros langyos tejben felfuttattam az élesztőt.
A többi hozzávalókkal sima tésztát dagasztottam, géppel.
Kitettem egy szilikonlapra, letakartam és közel duplájára kelesztettem.
Kör alakra kinyújtottam és pizzavágóval nyolc felé vágtam.
Feltekertem, szilikonpapírra raktam és ismét kelesztettem.


Megspricceltem vízzel és megszórtam lenmaggal, sajttal és durva sóval.


A gázsütőt 6-os fokozaton előmelegítettem és 20-25 perc alatt megsültek ezek a csodás kiflik.




Még melegében gyorsan vajjal meg is kóstoltam.
Hát mit mondjak......nagyon-nagyon-nagyon.
A mai nap az édes és a sós közül a sósat választom!!!!

Még meg kell osztanom veletek valamit.
Elővettem ma egy konyharuhát, amit még anyukámék vettem nekem.
Csodálkozva néztem rá az árára, 18.90Ft. Még 20 Ft sem volt!
Ez a konyharuha legalább 30 éves!!!



Forrás:    INNEN.

Facebook oldalamhoz  ITT  csatlakozhattok.

Jó sütögetést!

1 megjegyzés:

  1. Piroska, ma tízszeres ára van a legolcsóbb konyharuhának, de az igazán jó minőségű 500.-Ft-nál kezdődik. De talán nem az árakkal, inkább a fizetésekkel lehet a probléma...
    Rég jártam már a blogodon, de a facebookon tájékozódom a konyhai tevékenységedről. Finomakat sütsz-főzöl, és szép fotókat teszel fel - mint mindig. :)

    VálaszTörlés