2015. február 13., péntek

KEKSZ SZALÁMI


Egy nagyon egyszerű sütit hoztam most.
Edina csinálta meg a héten ezt a sütit és eszembe jutott, hogy el van mentve Eszterlánc receptje, ami szinte ugyanaz.
Gyorsan meg is csináltam szerda este, betettem a hűtőbe és másnap este vágtam meg.
Egy napi hűtés után a keksz megpuhult és jól lehetett szeletelni.

13 dkg margarín
10 dkg kristálycukor
2 ek. kakaópor
1,5 dl tej
25 dkg háztartási keksz

A margarínt felolvasztottam a cukorral.
Hozzáöntöttem a tejet és  felmelegítettem.
A kekszet összetördeltem, a kakaóport rászitáltam és belekevertem a tejbe.
Amikor már a keksz felszívta a tejet akkor egy fóliával kibélelt őzgerincformába belenyomkodtam és egy napig a hűtőbe raktam.
Másnap szeleteltem.



A keksz mellett tehetünk még bele mazsolát, diót, kandírozott gümölcsöket.....
És még egy észrevétel.
A kekszet úgy kell összetördelni, hogy  legyen benne morzsalékos is, vagy tegyünk hozzá darált h.kekszet.
  
Facebook oldalamhoz   ITT    csatlakozhatsz.

Jó  sütögetést kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése