2015. január 3., szombat

TÚRÓS SÓS RÚD


Ugye, ti sem csak pihenéssel töltitek a napokat?
Tegnap kenyeret sütöttem, ma  pedig erre a sós rúdra esett a választás. Azért pont erre, mert ennek túrós a tésztája.
Hozattam ma egy csomag túrót, mert palacsintát akartam sütni. De ahogy keresgéltem a neten ráleltem erre a sós rúdra. Annyira jól nézett ki, hogy meg kellett csinálnom.

13 dkg liszt
13 dkg túró
13  dkg vaj

1 tojás a rudak lekenéséhez

A lisztben elmorzsoltam a vajat, majd hozzáadtam a túrót és a sót is.
A tésztát a hűtőbe tettem amíg előmelegítettem a sütőt.
Fél cm-re kinyújtottam.
Pizzavágóval vékony csíkokra vágtam.
Felvert tojással megkentem és lenmaggal megszórtam.


Gázsütő 6-os fokozatán 10-15 percig sütöttem.


Mindenkinek csak ajánlani tudom, hiszen nagyon finom, puha rudacskák lettek belőle. És még ami nem elhanyagolható, hogy hamar készen van.

2018

2018

Eredeti recept:  INNEN és Ritától.

Facebook oldalamhoz  ITT  csatlakozhattok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése