2015. január 4., vasárnap

HERCEGNŐBURGONYA


Vasárnap van, holnap már menni kell dolgozni.
Az utóbbi években  nem is voltam itthon ilyen sokat az ünnepek alatt, hiszen karácsonykor is és új évkor is hosszú hétvégénk volt.
Nagyon jó volt, hogy  csak a családdal foglalkoztam, sokat főztem-sütöttem.
De holnaptól újult erővel neki kell kezdeni az  munkának. / Új EMMI rendelet betartása a közétkeztetésben/

Leesett az első igazi hó is, igaz én karácsonyra vártam nagyon!!!!


De koncentráljunk a hercegnőre!

6 db közepes burgonya
3 dkg margarín
1 ek. tejföl
1 egész tojás

A burgonyát megfőztem, burgonyanyomóval összetörtem.
Fakanállal hozzákevertem a margarínt és annyi tejfölt, hogy ne legyen híg a burgonyánk.
Amikor kihűlt, akkor  egy egész tojással simára kevertem.
Aztán a legvastagabb tortadíszítővel   -nyomózsák-    rózsákat formáztam a sütőpapírra.


A gázsütőt előmelegítettem és a  6-os fokozatán szépen megpirítottam  .




Nálunk nagy sikere lett ennek a köretnek.
A férjem is azt mondta, hogy ez még husi nélkül is nagyon finom.
Ízlésünk szerint fűszerezhetjük is.

Jó étvágyat!

Facebook oldalamhoz   ITT  csatlakozhattok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése