2014. november 22., szombat

TÚRÓS BATYU LEVELES TÉSZTÁBÓL


Nem sokára vége van ennek a hónapnak is.
Látszik, hogy mennyire nem volt most időm sütögetni, hiszen novemberben ez a második bejegyzésem.
És.........ez sem egy bonyolult sütemény.
Tescós levelestészta, túrós töltelék és kész.

0,5 kg fagyasztott levelestészta

25 dkg tehéntúró
2 db kicsi tojás
egy marék mazsola
2 ek. kristálycukor
fél citrom reszelt héja

1 tojás a sütés előtti lekenéshez

A fagyasztott tésztát kiolvasztottam.
Vékonyra kinyújtottam.
Pizzavágóval kb.10x10cm-es kockákra vágtam.
Mindegyik kocka közepébe egy kanál túrós tölteléket tettem és batyut formáztam belőle. A kocka négy sarkát összefogtam, megtekertem.
Lekentem felvert tojással és előmelegített gázsütőben   - 8-as fokozat, vagyis a legmelegebb-    szép pirosra sütöttem.

20 db túrós batyu lett, ami hármunknak mostanra el is fogyott.





A facebook oldalamra itt tudsz csatlakozni.

Jó sütögetést!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése