2021. május 23., vasárnap

Pudingos-túrós kocka

 


Egy süteményes  csoportban leltem rá a legújabb sütimre.

Tepsi mérete: 23x35

Tészta:

40 dkg liszt, 20 dkg margarin, 10 dkg porcukor, 1 cs. vaníliás cukor, 0,5 cs. sütőpor, 1-2 ek tejföl

Az összeállított tésztát három felé osztottam és amíg elkészítettem a krémet a hűtőbe tettem.

Krém:

0,6 dl tej, 5 dkg vaníliás pudingpor, 4 ek. kristálycukor, 25 dkg túró

4 nagy ek. szederlekvár

A pudingport és cukrot kevés tejjel simára kevertem,  hozzáadtam a többi tejet és sűrűre főztem. Még melegen hozzákevertem a túrót.

A tepsit kibéleltem szilikonos sütőpapírral. A három felé osztott tészta egyikét tepsi nagyságúra nyújtottam és a tepsibe tettem. Erre ráöntöttem a túrós  pudingot. A második tésztát is kinyújtottam és a puding tetejére terítettem. Megkentem szederlekvárral. A harmadik tésztából derelyevágóval csíkokat vágtam és berácsoztam vele a lekváros lapot. 

180 fokra előmelegített gázsütőben 40 percig sütöttem, de ez sütőfüggő!!!

A tepsiben hagytam kihűlni.

Próbáljátok ki, finom!!!!!

Piroska


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése