2014. március 16., vasárnap

KELT TÉSZTÁBA TEKERT VIRSLI

Göngyölt virsli
A maradék virsli felhasználására kiváló ez a recept.
Nagyon egyszerű és mégis nagyon nagy sikert aratott nálunk.
Sós kelt tésztát készítettem és abba beletekertem a virslit, megsütöttem és már lehetett is enni.

Hozzávalók:

30 dkg liszt
2 dkg élesztő 
1,25 dl langyos tej, kevés cukor a felfuttatáshoz
1 kávéskanál só
3 dkg margarín
1 tojás sárgája

7 db virsli
1 tojásfehérje a teteje kenéséhez

A virsliket hosszában kettévágtam.

Az élesztőt langyos tejben felfuttattam és a többi hozzávalókkal sima tésztát készítettem.
Most nem is hagytam keleszteni, hanem rögtön téglalap alakúra kinyújtottam.
2cm-es csíkokat vágtam belőle és rátekertem a virslire.
Most hagytam kelni a tésztát, addig amíg a sütő bemelegedett.
Megkentem a tetejét a felvert tojásfehérjével.
30 perc alatt megsütöttem a gázsütő 5-os fokozatán.

Sütésre várva...
.....és kisülve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése