2014. március 23., vasárnap

BURGONYÁS POGÁCSA

Burgonyás pogácsa
A hétvégén nem unatkoztunk. A kertben elveteményeztünk, szerencsére nagyon jó idő volt.
Amíg a férjem ásózott addig én sütöttem-főztem.
Az egyik amit készítettem  ez a pogi volt. Első alkalommal csináltam, és a recept a "receptkönyv" facebook-os csoport oldaláról van.
Nem kellett sok idő hozzá és finom volt.

Hozzávalók:

25 dkg liszt
10 dkg főtt burgonya
só, ízlés szerint
2 tojás sárgája
10 dkg vaj
2 dkg élesztő + langyos cukros tej
1 ek. tejföl

tojásfehérje a lekenéshez


A burgonyát megfőztem, összetörtem.
Az élesztőt langyos cukros tejben felfuttattam.
A többi hozzávalókkal összeállítottam a tésztát.
Nem kelesztettem, kinyújtottam és kis pogácsákat szaggattam.
Most hagytam keleszteni. Megkentem felvert tojásfehérjével és megszórtam reszelt sajttal.
Előmelegített gázsütőben 20 perc alatt megsütöttem.

Ebből a mennyiségből 30 db kis pogácsa lett.

Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése