2023. április 15., szombat

Vegán almás palacsinta

 


A 34. Blogkóstolóra készült ez a palacsinta. 

Évekkel ezelőtt indult el ez a játék és akkor nagyon aktívak voltunk.

Nagyon szerettem, hogy jobban megismerhettük egymást. Én azóta is jó szívvel emlékszem mindenkire!!!

A mostani játékra jelentkezők is ismerősök, hiszen gyakran nézelődök a csoportban, ritkán még bejegyzést is írok!!!!

A tepszi.hu oldalról kellett most választanom.   Ez egy "mentes" oldal. 

Igaz mi nem így étkezünk,  de azért tudtam választani a receptek közül.

Az eredeti recepten annyit változtattam, hogy zabpehelyliszt került a palacsintába. Negyedannyi édesítő volt itthon,  hiszen azt gyakran használom. 

Az eredeti recept:

Hozzávalók: 15 dkg csicseriborsó liszt, 5 dkg köles liszt, 2 dkg sütőpor, egy csipet fekete Himalája só, ízlés szerint édesítő én 3 dkg negyedannyi édesítőt tettem bele, víz, 2 db savanykás zöld alma

Az almát meghámoztam (a héjából készültek a rózsák a tányérra 🙂 ), nagy lyukú reszelőn lereszeltem. A liszteket összekevertem, beleszórtam a többi hozzávalót és annyi vízzel öntöttem fel, hogy egy sűrű palacsintatésztát kapjak. Belekevertem az almát és már sütöttem is.
Tapadásmentes serpenyőbe kanállal adagolom, egy evőkanál, hagyom, hogy kissé szétterüljön. Amikor lukacskák jelennek meg a felületén megfordítom.
Fahéjas por eritrittel vagy ízlés szerint cukorral, édesítővel tálalható.

Remélem folytatódik majd a játék és új tagok is jelentkeznek!!!

Piroska 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése