2021. október 24., vasárnap

Csőszkunyhó

 


Egy süteményes csoportban olvastam ezt a receptet. Sosem hallottam erről  a süteményről. 

Az alapja egy vékony piskóta, de a cukor mennyiségét lecsökkentettem, mert pont elég édes lesz a hab.

3 tojás, 3 ek.liszt, 1 ek.kristálycukor

Csokihabhoz mikróban megolvasztottam 25dkg étcsokit. Félidőben hozzáöntöttem 1,5-2 dl tejszínt. A meleg tejszínben simára kavartam a csokit és betettem a hűtőbe.

A fehér habhoz 3dl habtejszínt felvertem 1 ek. cukorral és 1 cs. habfixel.

A piskótát pogácsaszaggatóval kivágtam.


A maradékot a fagyasztóba raktam, jó lesz majd a puncs szelethez. 

A csokis habot  habzsákból rányomtam a piskótára. 


A tejszínhabot is habzsákba töltöttem és körbenyomtam a csokis habot. 


Dekorcukorral díszítettem.


Ismét hűtőbe raktam, ahol a csokis hab az étcsokinak köszönhetően megszilárdult. Szépen ketté is lehetett vágni.


Ha szeretitek a habos süteményeket akkor próbáljátok ki.

Piroska 



2 megjegyzés:

  1. Nagyon helyes csőszkunyhók!
    Ezt a sütit én is láttam abban a csoportba, de elmulasztottam elmenteni. Nagyon örülök, hogy Te elkészítetted, így már tudom, hol keressem. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Pont jó az elnevezés és nagyon szépek lettek.

    VálaszTörlés