2017. október 22., vasárnap

KÓKUSZOS-PUDINGOS KOCKA


Hétvége nem telhet el sütemény nélkül.
Igaz, hogy én nem eszem belőle, esetleg egy kockát, de a zuramnak kell!!
A szüleimnek is mindig viszek, így elfogy.

Sütöttem két kakaós piskótát.
Tepsi mérete 20x30.

6 db tojás
6 ek kristálycukor
4 ek liszt
2 ek kakaópor

A pudingot elkészítettem, amit folpackkal befedtem, hogy  ne bőrösödjön be.



2 csomag kókuszos pudingpor
7 dl tej

A vajat kikevertem a porcukorral.

20 dkg vaj
20 dkg porcukor

A teljesen kihűlt pudinghoz kézi habverővel hozzákevertem a vajas krémet.

A két piskótát megkentem a krémmel, egymásra helyeztem.
Hűtőbe tettem.

A csokoládét vízgőz felett megolvasztottam a vajjal együtt.

1 tábla Tibi étcsoki,
3 dkg vaj

A hűtőből kivettem a süteményt és a csokival bevontam.
Visszatettem a hűtőbe, a csoki hadd szilárduljon meg rajta mielőtt felszeletelem.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!






Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése