2016. augusztus 21., vasárnap

SZILVÁS MORZSASÜTI



Csak rákerült erre a süteményre is a sor, de már hamarább kellett volna.
Illéskrisznél már az epres változat is nagyon tetszett, de akkor valahogy mégsem sütöttem meg.
Most amikor már szinte nincs is szilva a fán eszembe jutott, hogy már itt lenne az ideje, hogy szilvás sütit is együnk.

Tepsiméret: 34x22

45 dkg liszt
20 dkg vaj
15 dkg porcukor
csipet só
1 ek. vanília kivonat

15-20 szem szilva
5 csapott ek. porcukor
1 csapott ek. őrölt fahéj

A tészta hozzávalóit villával összemorzsoltam.
A tepsit kibéleltem szilikonos sütőpapírral és a morzsatészta 3/4 részét beleöntöttem, kézzel eligazítottam.
Erre szorosan egymás mellé rápakoltam a felezett szilvákat.
A fahéjas porcukorral megszórtam a szilvát.
A maradék morzsatésztát egyenletesen elosztottam rajta.

A gázsütőt 5-ös fokozaton előmelegítettem és 30 perc alatt megsütöttem.
Olyan illat volt a konyhában!!!!!!!





Ezt a süteményt bármilyen gyümölccsel el lehet készíteni.....el is fogom.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok.

Jó sütést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése