2016. június 19., vasárnap

VAJGALUSKA PETREZSELYEMZÖLDDEL



Ez a levesbetét az egyik kedvencünk.
Ma zöldborsóragulevest főztem és ezzel készítettem.

4 dkg vaj
1 tojás
4 ek. liszt
friss petrezselyemzöld

A hozzávalókat összekevertem.
A tojás nagyságától függően a liszt mennyiségével egy kicsit játszani kell. Ha lágy a tészta akkor tegyünk még bele, de ha túl keménynek érezzük akkor egy kis vizet is tehetünk hozzá.

Forrásban lévő sós vízbe kiszaggatam.
Amikor feljött a víz tetejére akkor leszűrtem, leöblítettem.
Amikor ebédeltünk akkor adagoltam a tányérba a galuskát.

A galuskát bele lehet egyenesen a levesbe is szaggatni. De mivel a mai  levesből még marad holnapra is így nem akartam, hogy esetleg elázzon másnapra a galuska.

Ízesíthetitek a galuskát a leveshez illő más zöldfűszerekkel, esetleg vékonyra vágott sonkával.




Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése