2016. május 22., vasárnap

EPRES-PUDINGOS POHÁRDESSZERT


Hasonló már készült mostanában, de ameddig eper van addig  együnk ilyen finomságokat.
Tegnap szinte egész nap a kertet és az udvart rendezgettük. Közben persze sütöttem palacsintát, délután pedig nyársaltunk.
Ma már többet voltam a konyhában és közben nagy örömömre a ROCKRÁDIÓT hallgattam online, mert nálunk csak így fogható! De nem kell kőkemény zenére gondolnotok, most is KARTHÁGÓ, BON JOVI... szól.

1 cs. vanília pudingpor
0,5 liter tej
3 ek. kristálycukor

0,5 kg eper
szeletelt mandula
fél cs. színtelen tortazselé+1 ek. kr.cukor+1,5 dl víz

8 db zabkeksz

A pudingpor 1 dl tejben simára kevertem, majd felöntöttem a többi tejjel. Állandó kevergetés mellett sűrűre főztem.
Az epret megmostam, felkockáztam.
A kekszet összemorzsoltam és elosztottam a 4 pohár aljába.
Öntöttem rá pudingot, amire a felkockázott eper felét rászórtam.
Erre tettem egy kevés szeletelt mandulát.
Ismét puding-eper-mandula következett.
A tortazselét elkevertem a cukorral és a vízzel. Forrás után 1 percet főztem, majd hagytam hűlni. Amikor már láttam, hogy egy picit is kocsonyásodik akkor rákanalaztam a poharak tetejére.
Mentalevéllel lehet díszíteni.

Jó étvágyat! 


A tegnapi kertészkedésünk eredménye:


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése