2015. május 30., szombat

KÓKUSZ KOCKA


Már olyan sok süteményrecept van elmentve a "kedvencek" között, hogy alig tudok választani hétvégenként.
Most egy kókuszosra esett a választás.

6 tojás
6 ek. kristálycukor
6 ek. liszt
1 kk. sütőpor

2 tábla fehércsoki, Milka
3 dl tej
15 dkg kókuszreszelék
3 dl tejszín
2 ek. kristálycukor
5 gramm Dr. Oetker zselatin

5  dkg kókuszreszelék
1 ek. porcukor

A piskótát még előző nap megsütöttem.
A tojásokból és a cukorból kemény habot készítettem.
A lisztet átszitáltam és a sütőporral együtt  apránként belekavartam.
A gázsütőt előmelegítettem 4-es fokozaton és 30 perc alatt megsütöttem a piskótát.



A csokit feltördeltem és  gőz felett felolvasztottam.
Hozzáadtam a tejet, összemelegítettem.
A kókuszt hozzákevertem és pár perc alatt összefőztem.
Teljesen kihűtöttem.

A tejszínt elkezdtem habbá verni, hozzáadtam a zselatint is és azzal együtt kemény habot készítettem.
Hozzákevertem a kókuszos-csokis krémhez.

A piskótára szép egyenletesen rákentem.

Tetejét vastagon megszórtam a porcukros kókusszal.
Hűtőbe raktam, hogy még jobban megszilárduljon a krém.





Facebook oldalamhoz  ITT  csatlakozhattok.

Forrás:   INNEN.

Jó sütögetést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése