2015. január 10., szombat

INTELLIGENS KRÉMES

Már nagyon sok recept el van mentve a kedvencek között. Tegnap este ezek között kezdtem el keresgélni és rátaláltam erre a krémesre. Már régebben is figyelgettem ezt a sütit, de valahogy nem akarta elhinni, hogy  nekem is sikerülhet ilyen szépre.
Csak bátorítani tudok mindenkit, hogy fogjon bele és ilyen szépséges sütikéje lesz mint az enyém!!!!

8 tojás
20 dkg kristálycukor
4 cs. vaníliás cukor
1 liter tej
15 dkg vaj
9 ek. liszt
csipet só

A tojássárgáját a kétféle cukorral habosra kevertettem a géppel. Amikor már kemény habot kaptam akkor hozzáadtam a lágy vajat, a lisztet és a tejet.
A tojásfehérjéből és a sóból kemény habot készítettem és fakanállal óvatosan hozzákevertem a masszához.
A tepsit kivajaztam, beleöntöttem a masszát és a hideg sütőbe tettem, amit 6-os  /kb,200fok/   fokozatra állítottam.
Fél óra után levettem 3-4 fokozatra a sütőt   /inkább a hármas/   és ismét fél órát sütöttem.
A tepsiben hagytam teljesen kihűlni és  5x5 cm-es kockákra felvágtam.




Forrás:   INNEN.

Facebook oldalamhoz   ITT   csatlakozhattok.

2 megjegyzés: