2014. július 23., szerda

SAVANYUSÁG / ERŐSPAPRIKA/

A kertből leszedtem az első adag paprikát amit el lehetett tenni savanyúságnak.

Az üveget és az üvegtetőt alaposan  kimostam.
Ezt a fajta paprikát három féle képpen készítettem el. Majd meglátom, hogy melyik  áll el a legjobban.

Első változat:

víz
cukor
só 
baberlevél
egész bors

paprika

Felforraltam, lehűtöttem és tettem bele ecetet és  negyed kávéskanál nátrium-benzoátot.

A paprikát több vízben megtisztítottam, a végeiből levágtam.
Beleraktam az üvegbe.
Teleöntöttem vízzel, amit visszaöntöttem egy kis lábasba. Tettem hozzá sót, cukrot, borsot és babérlevelet. Forraltam pár percig, majd hagytam kihűlni.
Amikor már langyos volt adtam hozzá ecetet és nátrium-benzoátot.
Visszaöntöttem a paprikával teli üvegbe melyre rácsavartam a tetejét.

Második változat:

A hozzávalókat felforraltam és még melegen öntöttem rá a paprikára.
A tetejére szórtam egy kevés nátrium-benzoátot.


Ez a paprika megemelkedett az üvegben.
Hát nem tudom!!!!

Harmadik változat:

Anyukám szerint nem kell itt forralni semmit. Ő mindig hidegen rakja el és a tetejére rászórja a tartósítót és kész.
Akkor lássuk.
Ennél a változatnál a hideg vízben elolvasztottam a sót és a cukrot, hozzáadtam az ecetet. Ráöntöttem a paprikára, a tetejére szórtam nátrium-benzoátot.


Eddig ez néz ki a legjobban, majd meglátjuk, hogy melyik lesz a legjobb.

Facebook oldalamhoz itt csatlakozhattok!

A harmadik vált be ahol hidegen öntöttem rá a levet!!!!!!!!!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése